Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Hvor i Thailand
cuba
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-03-2010 13:42

Bruger

Antal indlæg: 1
Tilmeldt: 10.03.10
 Status: Offline

Hej.
Min kærste og jeg skal giftes sidst i aug. og vil tage på brylluprejse til Thailand. men hvor??, jeg har før været i Bankok, Hua hin, Pattaya og på Phuket. jeg syntes klart bedst om Phuket (det er 10 år siden jeg var der) men hvor skal man hen i dag hvis man gerne vil se noget eksotisk natur (vandfald man kan bade i, mangroveskove, "jungle" osv) og der må selvfølgelig også gerne være dejlig strand og "shoppe" muligheder? vi har kikket på Koh Samui, men er lidt bange for at 14 dage der ville blive kedeligt
Håber der er nogle der kan komme med nogle forslag..
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
h2okrog
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-03-2010 18:19
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 9
Tilmeldt: 09.03.10
 Status: Offline

Hej Hej .

Tag til Khaolak ,der er bare skønt .
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
jesperfrb
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-03-2010 01:43

Bruger

Antal indlæg: 176
Tilmeldt: 09.06.09
 Status: Offline

Koh Samui har det hele! Og øen bliver ikke kedelig på 14 dage!
Ellers vil jeg anbefale Krabi, der er også både til Phi Phi og Phuket!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-03-2010 01:48
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1743
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

koh samui i 14 dage en uge er nok øen er jo ikke så stor og shoppe der skal i til Bangkok

Phuket stedet har forandret sig utroligt meget på 10 år du vil slet ikke kunne genkende byen

Krabi er måske stedet for jer der er utroligt dejligt
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Big-Viking
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-03-2010 09:08

Bruger

Antal indlæg: 86
Tilmeldt: 20.12.09
 Status: Offline

Ja Koh Kal er et dejligt sted. Men også Koh Chang er et skønt sted. Lykke til med bryllupet i August.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
aaby
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-03-2010 16:58
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 426
Tilmeldt: 16.04.09
 Status: Offline

cuba skrev:
Hej.
Min kærste og jeg skal giftes sidst i aug. og vil tage på brylluprejse til Thailand. men hvor??, jeg har før været i Bankok, Hua hin, Pattaya og på Phuket. jeg syntes klart bedst om Phuket (det er 10 år siden jeg var der) men hvor skal man hen i dag hvis man gerne vil se noget eksotisk natur (vandfald man kan bade i, mangroveskove, "jungle" osv) og der må selvfølgelig også gerne være dejlig strand og "shoppe" muligheder? vi har kikket på Koh Samui, men er lidt bange for at 14 dage der ville blive kedeligt
Håber der er nogle der kan komme med nogle forslag..


Hej Cuba. Ud fra dit oplæg synes jeg at i skal rejse rundt. Du vil have vandfald. Det havde jeg for mange år siden i Umphang, hvor Jysk Rejsebureau den gang lavede trekking og sejlture, der var også en dag på elefant husker jeg. Umphang ligger ovre ved den burmesiske grænse, man kan køre til den største by i nærheden i Bus. Strandene skal i have andre steder. Hop rundt uden fast plan. Regntiden begynder (måske) på Koh Samui på det tidspunkt du nævner, sidst i august, først i september, men det er der folk her som ved mere om end jeg.
:-D
Tropiske hilsner
Aaby
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Snart kan homoseksuelle blive gift i Thailand Nyheder på dansk 1 29-03-2024 11:01
Smag på Thailand Hele Thailand 90 24-03-2024 12:54
Interview med den danske ambassadør i Thailand De fastboende 1 18-03-2024 12:23
Se dokumentar om Black Mountain i Thailand Golf baner 4 15-03-2024 12:39
Thailand: 10 million people suffer pollution-related illnesses in 2023 | BBC News Hele Thailand 1 10-03-2024 09:35

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.42 sekunder | 97,901,131 Unikke besøg | jQ Blog