Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Excrement bags landed in Abhisit's house
yindee
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-02-2010 09:54
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3626
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

Adskillige poser af ekskrementer blev kastet ind i premierminister Abhisit Vejjajiva hus mandag.

Assistant politichefen-General Pol Lt-Gen Asawin Kwanmuang ankom til til scenen sammen med efterforskere fra Metropolitan Police.

Huset er beliggende på Sukhumvit 31.

Efter inspektionen, holdt Asawin et møde med embedsmænd på Thonglor politistationen.

Politiet har oprettet barrikader omkring statsministerens hus efter angrebet.

Abhisit udtaler at nogen måske vil forsøge at skabe en situation.men tager det ellers roligt

oversat fra The Nation

se det på engelsk her http://www.nation...sits-house
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Big-Viking
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-02-2010 09:57

Bruger

Antal indlæg: 86
Tilmeldt: 20.12.09
 Status: Offline

griner Så kan han lærer det Khun Sondhi Limthongkul, lille stik-i-rendt dreng..driller
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-02-2010 11:17
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1730
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

Big-Viking skrev:
griner Så kan han lærer det Khun Sondhi Limthongkul, lille stik-i-rendt dreng..driller


det lære han ikke noget af det går bare ud over andre i samfundet hvem der er i lommen på hvem aner jeg ikke men taksin er i lommen eller retteret sag i lommene på alle for han vil have det hele for sig selv

godag skaal
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Big-Viking
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-02-2010 14:27

Bruger

Antal indlæg: 86
Tilmeldt: 20.12.09
 Status: Offline

IT skrev:
Big-Viking skrev:
griner Så kan han lærer det Khun Sondhi Limthongkul, lille stik-i-rendt dreng..driller


det lære han ikke noget af det går bare ud over andre i samfundet hvem der er i lommen på hvem aner jeg ikke men taksin er i lommen eller retteret sag i lommene på alle for han vil have det hele for sig selv

godag skaal

Som jeg forstår det, så skulle den gode Khun Thaksin være i lommerne på alle... I min øjne vil han det bedste for Thailand.. Nok ikke alle der er enige i det..ked
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
thai
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-02-2010 14:31
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3222
Tilmeldt: 03.07.09
 Status: Offline

Big-Viking vi er enige om at være uenige

taksin er ikke min kop the

godagølkrus
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
leif
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-02-2010 17:28

Bruger

Antal indlæg: 681
Tilmeldt: 30.06.09
 Status: Offline

Der er da ingen tvivl om at Thaksin også har raget til sig.
Men han gjorde nu også lidt for de laveste i samfundet, i modsætning til nuværende og tidligere ledere.
Og forvente han på få år med så mange/store modstandere kan ændre thailand, det er urealistisk..
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Big-Viking
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-02-2010 20:50

Bruger

Antal indlæg: 86
Tilmeldt: 20.12.09
 Status: Offline

Ja den gode Thaksin har raget til sig. Men ikke mange en regeringschef i Thailand gennem tiderne kan fra sige sig det.
Mener at Thaksin var manden der kunne gøre meget godt for Thailand og landet udvikling..
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pensionisten
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-02-2010 14:16
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1146
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

Jeg er ikke helt enige med jer omkring Thaksin!!

Denne mand er forretningsmand og kyniker til fingerspidserne, og er så kold og kynisk, at Nord eller Sydpolen er smålinger !!
Hvis man graver lidt i historierne og fakta, og ikke lader sig nøje med de sensationsprægede nyheder!!, kan man læse sig til at herren har udnyttet sig af bedrageri, bestikkelser og direkte tyveri i udstrakt grad.

Selv hans kone, har blandet sig i legen i stort omfang, og er også idømt en hård straf.

Ham, hans kone, familie og 'venner', er en direkte trussel mod det forholdsvis 'stabile' demokrati der er i Thailand for tiden. Alle Thaier med en national følelse, burde sgu stille sig op på barrikaderne, og gøre alt hvad der er muligt, for at herren aldrig vender tilbage!!

Dette er min uforbeholden mening om Thaksin, min mening er baseret på fakta og informationer om herren som er tilgængelige på Internettet, og ikke personligt på nogen måde. Men han er så ekstraordinær gennemsigtig hvis man følger nyhederne om ham, han går målrettet efter Joakim Von And's fantatrilliarder, og udnytter de fattige til det yderste.

Derfor frygter mine venner kongens død. Med ovenstående kvalifikationer og vilje, er det kun et spørgsmål om timer når kongen dør, før Thailand havner i fuld anarki, siger de. Sørgetiden på 6 måneder vil være alt for lang tid for Thaksin. Hans 'støtte' til de røde har kostet ham dyrt, og han mangler kontanter, og er derfor nødt til at handle.

Som et ekstra krydderi, fortæller retsdokumenter fra Dubai, at han har opbygget en gæld der på små 800 millioner $, så mon ikke han har brug for lidt penge ??

Selvfølgelig tager alle imod bestikkelse i en eller anden form her, ingen tvivl om det, men den her fætter, ved hvordan man presser citronen til den bliver til støv uanset omkostningerne. Selv det gode gamle hæderkronede Carlsberg, har haft den blandede fornøjelse at lave forretninger med ham. !!

Og som et bevis på hans evner som taktiker og pengeliderlighed, har han været så betænksom at bygge skoler og universiteter i nord og syd. Læg mærke til at jeg skriver skriver nord og syd, for det er her den fattigste del af befolkningen i Thailand lever!!!

Så som en fattig person, tror jeg ikke valget her i Thailand et er så svært.

Thaksin er jo gud for de mennesker, og jeg ville sgu nok gøre det samme hvis jeg var fattig? Derfor render de rundt i farven han repræsenterer, og de 1000 Bht de får i døgnet hjælper gevaldigt på solidariteten, så han er uhyggelig klog, og samtidig en overnaturlig dygtig strateg ??

Få for pokker hænderne ned over ham her, og det er sgu alvorligt. Den 26 Februar afsiges dommen over Thailands videre skæbne. Her bestemmes hvad der skal ske med Thaksin's indefrosne penge, små 900 Millioner Bht !!!

Tænk over den her inden du svarer please!!

Hvis du havde så mange penge, og var så rig, ville du så ikke gøre alt hvad dine penge kunne gøre, hvis du havde glemt hvor du havde lagt Millionerne ???

Når han går ud af fængslet efter at have afsonet den 2 årige dom han har fået, og som er årsagen til flugten og uroen i Thailand, kan han i mine øjne starte på en frisk.

No hard feelings, men har du fortjent straffen, burde du også være mand for at tage konsekvenserne Na ????
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Big-Viking
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-02-2010 14:43

Bruger

Antal indlæg: 86
Tilmeldt: 20.12.09
 Status: Offline

Ja,100% rigtigt at Thaksin er en kold og kynisk forretningsmand. Også at han har raget til sig mere end normalt godt er. Men igen nævn mig en ærlig regeringschef der har siddet på posten i Thailand.???
Thaksin har gjort meget godt for Thailand. For de fattige og for den Thailandske økonomi generelt. Under hans tid kom der masser af investeringer til Thailand og da han blev væltet trak mangen en investor følehornene tilbage. Der var i min øjne stabilitet i hans tid, mere end der er nu og mere end der har været mange gange før hans tid.
I mine øjne er Sondhi Limthongkul og hans gule partner ikke bedre end Thaksin når det til stykket.. I mine øjne er han (Sondhi) PM i Thailand. Abhisit Vejjajiva er bare hans dukkedreng..
CITAT.: ” Og som et bevis på hans evner som taktiker og pengeliderlighed, har han været så betænksom at bygge skoler og universiteter i nord og syd. Læg mærke til at jeg skriver skriver nord og syd, for det er her den fattigste del af befolkningen i Thailand lever!!!” Jamen kære mand dog. Hvorfor byggede han dem ikke i Bangkok.?? Nok fordi manglen ikke er så stor som i de nævnte områder.
Kongens død.. Ja når den dag kommer, bliver der ragnarok i Thailand er jeg bange for og det er sgu ikke fordi Khun Thaksin ønsker at komme tilbage. Jeg personligt tror ikke at Thaksin er så ”fattig” som mange går og tror. En så dygtig forretningsmand har nok sørget for at der er noget på kistebunden.
Det der med det 'stabile' demokrati er en joke… i mine øjne er der ikke noget demokrati i Thailand. Mener nu at det var Whiskey-kongen Carlsberg lavede forretninger med..
Mvh
Flyttemanden med sin mening om situationen.. nørd
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
100 Reasons To Pack Your Bags For Thailand Hele Thailand 2 15-05-2024 08:32
Thai Police Search House of Deputy National Police Chief Alt det andet 6 25-04-2024 13:17
Ancient Bangkok House Has Diving Pool Inside Billeder/Videoer fra livet i Thailand 1 02-03-2020 09:41
Action in a thai slaughter house Thaimad 3 22-11-2019 18:37
Morgen mad Cowboy bar Soi white house Jomtien Pattaya videoer Fra Pattaya 2 11-03-2019 01:31

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.21 sekunder | 100,852,406 Unikke besøg | jQ Blog