Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Gift med mafiaen...
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-04-2009 08:34



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Holddaop Shock - jeg må vænne mig af med det, det der med at læse med andre steder på nettet, der kunne have forbindelse til Thailand (Pattaya)...

Men...

Man (jeg) kan sgu få det indtryk at danskere der kommer til Thailand, gifter sig direkte ind i mafiaen - og så ender de op som skræmte dyr, der deler advarsler ud om, hvor livsfarligt det er at opholde sig i Thailand, handle med thaier og hvis du bevidst eller ubevidst har en mulighed for at du MÅSKE kunne have tænkes at være i nærheden af at have fornærmet en thai - så flygt...

Flygt ind i dit farang paradis, omgivet af sikkerhedsvagter, hold kontakten til verden via internettet, og sørg for ALDRIG at glemme telefonnummeret til din kones fætters yngste onkels morbror, der er politioberst (og den eneste i Thailand der IKKE er korrupt)...

Sluk lyset, rul gardinerne ned - og surf ind på stickmanbangkok.com - så du ALTID er velunderrettet om forholdene i Thailand...

Er jeg den eneste der tænker : "farang mænd er en samling kællinger"





. (det skulle bare ud :D :D *DR* )
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Brandt
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-04-2009 09:49
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 72
Tilmeldt: 12.03.09
 Status: Offline

Jos_38 skrev:
Holddaop Shock - jeg må vænne mig af med det, det der med at læse med andre steder på nettet, der kunne have forbindelse til Thailand (Pattaya)...

Men...

Man (jeg) kan sgu få det indtryk at danskere der kommer til Thailand, gifter sig direkte ind i mafiaen - og så ender de op som skræmte dyr, der deler advarsler ud om, hvor livsfarligt det er at opholde sig i Thailand, handle med thaier og hvis du bevidst eller ubevidst har en mulighed for at du MÅSKE kunne have tænkes at være i nærheden af at have fornærmet en thai - så flygt...

Flygt ind i dit farang paradis, omgivet af sikkerhedsvagter, hold kontakten til verden via internettet, og sørg for ALDRIG at glemme telefonnummeret til din kones fætters yngste onkels morbror, der er politioberst (og den eneste i Thailand der IKKE er korrupt)...

Sluk lyset, rul gardinerne ned - og surf ind på stickmanbangkok.com - så du ALTID er velunderrettet om forholdene i Thailand...

Er jeg den eneste der tænker : "farang mænd er en samling kællinger"





. (det skulle bare ud :D :D *DR* )


Hej Jos !

Næ jeg tror såmænd der er flere der har samme tanke, men et gammel ordsprog siger jo: Behandel andre som du gerne selv vil behandles.... hvorfor skulle det være værre at fornærme en Thai, end andre folkeslag ?
Kommer man uagtet til at fornærme folk, uden at have grund dertil, må man jo pænt give en undskyldning herfor, uanset om der er tale om en Thai, eller fra andet folkeslag.....
Så din anskuelse er rimelig korrekt.. Thumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bamsen
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-04-2009 11:13
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

Davs Joss

Næ du har da mere ret end du tror.
Og der er mange faranger, som desværre i deres druktåger
tror at de kan sige og behandle folk som de vil.
Og mange thai/barpiger de finder sig i det, fordi de ellers
bliver fyret, eller mister en kunde.
Og det er nu sjovt når jeg kommer ind, i sådan en bar,
og ligner den bums jeg nu er, med masser af tattoveringer,
og så bestiller en sodaaa eller cola light.
Og snakker pænt til/med pigerne, evt sidder og så spiser lavfood med pigerne.
Der er da en del mænd som ikke fatter jeg gider det ,
men sådan er vi heldigvis forskellige.

bamsen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-04-2009 16:53
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3639
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

farang mænd er en samling kællinger

hvad jeg ikke forstår er at når de nu alle sammen kender ham den eneste ærlige politioberst hvad er de så bange for han ordner jo alle deres problemer

næ sandheder er nok at de har glemt sandheden i deres som bamse skriver i deres druktåger
og så er det jo godt at pynte lidt på historien

jo Thailand er et vidunderligt land at leve her er alt muligt hvis man er farang og keder sig lidt så fyrer man sku barer en fed historie af om de grimme Thaier

.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-04-2009 17:13



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Jeg ved det skisme ikke, jeg føler mig 100% lige så sikker her i Bangkok, som jeg gør i Danmark (København) - jeg har boet på Christiania, på Vesterbro og flere steder på Nørrebro - og har ved Gud, Buddha og Allah aldrig følt mig nervøs eller bange for at gå udenfor...

Det lader til at Pia Kjærsgård virkelig har haft held til at få danskere til at se spøgelser overalt, og altså også når de sidder i deres luxuscondoes på Sukumvit, og overvåger "the big smoke" Shock

Bamsen - jeg har også siddet på stranden i Pattaya og delt en som tam, købt ved køkkenvognen, med en AIDS syg streetgirl, talt om hvordan hun pådragede sig AIDS og om hendes 2 børn i hometown... Det er der ganske rigtigt ikke mange der fatter at man "gider", jeg kan gå rundt i Pattaya uden at føle mig truet på nogen måde...

Det er ikke ensbetydende med at jeg kan lide at befinde mig i Pattaya, for at være ærlig så er jeg een af de (få ?? ) der mener at Pattaya er jordens røvhul, men familie har hidtil gjort at jeg er kommet der...

Jeg kan gå rundt på sukumvit eller under Bayoke og føle mig akkurat så sikker som jeg gør her hvor jeg bor...

Jeg mener at frygten for Thailand er skabt i menneskers hjerne, ikke i realiteter... Og det er nok muligt at frygten blver større, proportionelt med promillen, jeg har været ædru i 30 år så jeg kan ikke huske det :D




.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Snart kan homoseksuelle blive gift i Thailand Nyheder på dansk 1 29-03-2024 11:01
12-årige Aphinya sendes hjem til Thailand, selvom hendes mor bor og er gift i Danmark Nyheder på dansk 22 16-09-2019 13:25
Det er hårdt at være gift med en thai Udenfor Thailand 1 29-12-2017 15:12
Det er ikke nemt at være Thai gift i 32 år Skik og brug 4 01-06-2014 17:41
gift i DK og i thailand Diverse 43 30-11-2013 14:54

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.20 sekunder | 100,458,074 Unikke besøg | jQ Blog