Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
fy fanden for en mor
freja
#21 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-08-2010 16:25
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Fuldstændig korrekt Lindy.
Gad vide, hvad I, hvis han har børn ville sige til at hans lille pus kom hjem, og bekendt gjorde at hun nu ville være glædespige, for at tjene kassen og glæde den ældre mand.

Nå men det sker jo nok ikke, det er jo kun naboens datter eller er det?

Niks putte Børnemisbrug sker ikke kun ske i fattige familier eller hos de dårlige naboer. Det krydser alle racer, økonomiske og kulturelle linjer.
En lille pige fortalte engang, at når det gjorde for ondt, så lukkede hun sig inde i en slags bobbel, så forsvandt gråden og følelserne, så kunne hun holde ud at være til, mens overgrebene stod på.

Men I lad os lige få på det rene, hvad er det du forsvarer, er det kvinders eller børn's prostitution?

Hvad mener du med at det ikke er så sjovt for en kvinde at se det på skrift? Hvis det endnu ikke er helt tydeligt hvad jeg mener, så skal jeg da gerne gentage det, jeg er fløjtende ligeglad med om en VOKSEN FRI kvinde eller mand tjener lidt skillinger ved lagengymnastik, men ikke hvis det er BØRN.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lindyras
#22 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-08-2010 16:34
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

I...

Du må være sexuelt afsporet,der har været nogle her inde på sitet før der havde den samme tankegang,de fandt andre site med samme interesse...

lindy
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
leif
#23 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-08-2010 16:44

Bruger

Antal indlæg: 682
Tilmeldt: 30.06.09
 Status: Offline

helt ærlig altså.
de ca 5000 danske piger der får P-piller, det kan de kun få med forældres tilladelse.
Disse forældre har set sandheden i øjnene, tøsen vil have sex, så hjælp hende giv hende P-piller.
det er sgu da at tage vare på sin datter.

vi er ikke uenige om at tvang er forkert.. men det er jo ikke tvang i hovedparten af tilfældene.
slet ikke alle de tøser der bare scorer en gratis aften i byen, de ved ganske klart hvad de laver.. i skulle prøve at sidde et par fredag lørdag aftener bag et taxi rat.. Tror i ville få en gevaldig overraskelse.

børnemisbrug ja selvfølgelig er det forkert.
Misbrug er hele forskellen.

men dem der frivilligt gør det, det burde man hjælpe i stedet for at spille hellig.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#24 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-08-2010 16:59
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Nu er jeg ikke så gammel endda, men træk du bare en del fra de historier du hører, kan selv huske at det var en smule sejt at lade som om, man havde gjort det forbudte, især hvis en mand lyttede med, når man er så ung vil man meget gerne være ældre end man er.
En ung pige kan ikke få p-piller uden forældrenes samtykke rigtigt, men forkert at det er fordi de billigere at datteren har sex, rigtigt at de vil beskytte deres børn og det gør de så ved at sørge for pigen i det mindste ikke bliver gravid.
Det kaldes at være en ansvarsbevidst forælder, der er istand til at drage omsorg for deres barn.
Ingen regel uden undtagelse, vil medgive dig at der idag findes meget avancerede piger, men det giver ikke de voksne mænd ret til at tro, alle piger på bar er et stort ta'selv bord.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lindyras
#25 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-08-2010 17:11
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

I...

Der er forskel på unge mensker der har sex (de skal jo lære det på et tidspungt) og halv gamle fede handyr der køber en 16 åring pige.

lindy






...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
leif
#26 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-08-2010 17:40

Bruger

Antal indlæg: 682
Tilmeldt: 30.06.09
 Status: Offline

træk fra og læg til.. frit valg.

fakta er sålænge man ikke fjerner problemet.
Vil der være resultater af problemet.

Og jeg tror ikke på man kan fjerne problemet.. Nok også derfor man forsøger at løse det ved at gå efter resultatet af problemet.
Og ja det kan vores børne børn så fifle videre med, for intet andet end fjerne problemet hjælper.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#27 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-08-2010 19:05
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

l skrev:
træk fra og læg til.. frit valg.

fakta er sålænge man ikke fjerner problemet.
Vil der være resultater af problemet.




ThumbJamen så ok da, lad os da bare fjerne alle mænd så, men har du drøftet denne beslutning med den øvrige del af den mandlige befolkningen.?((12((
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
leif
#28 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-08-2010 19:55

Bruger

Antal indlæg: 682
Tilmeldt: 30.06.09
 Status: Offline

ja det er træls ik. freja. når man ikke kan debattere sig ud af kendsgerningerne.
Så lukker man en gang pladder ud.

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#29 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-08-2010 19:57
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Ja jeg har jo haft en god læremester ik'.
Desuden fører debatten ingen veje.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
aaby
#30 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-08-2010 16:33
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 426
Tilmeldt: 16.04.09
 Status: Offline

nick skrev:
Prostituerede sin 16-årige datter

En australsk kvinde risikerer op til 10 års fængsel for at lade sin datter dyrke sex med 18 mænd på et bordel. Det stoppede først da pigens far opdagede, hvad der foregik

http://ekstrablad...ce[/quote]

Jeg er kommet meget sent ind i denne debat, erkender jeg.

Er der nogen i denne tråd som har hørt om social arvefølge?

Krænkede mennesker bliver normalt meget fine krænkere.

Incest/ blodskam går ofte i lige linjer fra generation til generation.

Og nu for at gøre tråden bare en lille smule thailandsagtig, så er der mig bevidst mange mange tilfælde af sex krænkelser blandt de piger som er i barerne for en kortere eller længere periode.

En god ven af mig, som holder til i det nordlige Isarn, tær på Vientiane, fortalte tit om de stunder han havde med købe piger når de havde elsket.

Hvis han spurgte pigerne om hvem der var den første mand i deres underliv, var det næste altid farmand, en onkel, naboens søn, eller dennes far, osv.
Tropiske hilsner
Aaby
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#31 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-08-2010 18:25
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Ja deri har du fuldstændig ret aaby, krænkeren har ofte selv været udsat for en form for krænkelse. Det vil dog i denne tråd, være for omfattende at komme ind på de forskellige typer af krænkere. Jeg har det også sådan lige nu følsesmæssigt, at selvom hjulet kører videre er hamsteren død, kan ligesom se et mønster i nogle af debat indlæggene.

Sluttelig vil jeg dog, for nu at forholde mig til overskriften i tråden, blot sige at den mor burde have et stort skilt i nakken med teksten: rummelig 1 sal til leje.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
leif
#32 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-08-2010 05:11

Bruger

Antal indlæg: 682
Tilmeldt: 30.06.09
 Status: Offline

Det kan godt være hamsteren er død for dig Freja, men det er jo kun fordi. du ikke vil erkende den simple kendsgerning at hvis kvinder ikke prostituerer sig så var problemet der ikke.

Så se tråd starten fra en lidt anden vinkel..

Moderen har været i branchen mange år og datteren kender ikke så meget andet til tilvævelsen og har valgt de nemme penge også.
hvad er bedst .
1. hun trækker på gaden eller andre steder.
2. hun er samme sted som moderen, så der er lidt opsyn med hende.

Forkert eller ej.. Kvinder sælger sex, det er en fakta vi ikke kommer uden om.
den dag det ikke længere sker. er problemet jo væk.

Aaby,s indlæg.. den side af thailand kender jeg også alt for godt efter år på landet i thailand.. men som farang i Thailand kan vi ikke ændre på det.. Det er Thaierne nød til selv at forholde sig til.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#33 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-08-2010 09:51
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

”Ifølge anklagen blev pigen tvunget til at være sammen med 18 mænd på 13 timer.
Morens motiv for at lade datteren sælge sin krop var angiveligt pengeproblemer. Ifølge australske medier var pigen til at begynde med glad for at kunne hjælpe familien, men glæden forsvandt hurtigt, da hun blev udsat for vold. ”

For mig at se, virker det ikke som om pigen har valgt de ”nemme penge” af lyst.

En pige på 16 år skal slet ikke tjene til dagen og vejen, på hverken et bordel eller i en baggård. Hun skal gå i skole, uddanne sig og få et liv med hjem og børn.

Det samme gør sig gældende i bl.a. Asien, men til tider under andre forudsætninger, børn bliver solgt af deres fattige familier en del fra Burma (Myanmar) eller modtager et lån af den ”flinke agent” der kom forbi landsbyen for at skaffe piger, Mange af de fattige forældre tror, fejlagtigt de sender deres barn til et sikkert og bedre sted, de får fortalt at deres barn skal arb. i f.eks. Hotel branchen som stuepige servitrice ell. Lign. Hvilket vil betyde overlevelse for hele familien.

Men lånet bliver så tilbagebetalt, ved et træk i pigens løn, og først der går det måske op for pigen hvad stillingsbetegnelsen indeholder, og hun kan ikke forlade stedet. Fælden er klappet.

Så Fælles for de disse kvinder/børn er, at de ikke føler, de har reelle valg eller fremtidsmuligheder. Prostitution bliver for dem en overlevelsesstrategi.

Jeg ved godt at Thailandske mænd altid har haft tradition for at besøge bordeller, men uhyggeligt er det, at efter, vi har fået den dødelige kønssygdom aids, så vælger mænd at dyrke sex med mindreårige, for at minimere risikoen for at få hiv eller aids.

Problemet med kvinders lyst til prostitution og nemme penge, som du kalder det, kan altså, som du påpeger, ses fra flere sider, det har du fuldstændig ret i.

Men er der ingen købere, ja så er der vel heller ingen sælgere?

PS. Jeg er hamsteren
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lindyras
#34 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-08-2010 13:17
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

I katolske lande har de en anden indgang vinkel til løsagtige damer, før brudgommen skal giftes skal han på horekasse for at få nogle fif om hvordan bruden skal behandles, det er ok for det er voksne mensker.Og pateren bliver glad han får det halve af hvad hun tjener,så om du er mor eller pater er der penge i det.

lindy
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#35 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-08-2010 13:25
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Lindy hvad er horekasse, er det et bordel?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lindyras
#36 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-08-2010 13:35
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Freja-Freja-Ferja.......

Dig som har været rundt i verden og hørt lidt af hvet borde vide hvad en horekasse errasende de findes over hele verden og de beste er i de muslimge lande hvis du har nogle gode kontakter.......jeg tror du har meget at lære om løsagtige damer rundt i verdendriller

lindy
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#37 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-08-2010 13:41
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Suk ja du har nok ret, men ved du hvad, det er såmænd en viden jeg godt kan være foruden, jeg ved så meget andet. Men nej jeg har ikke hørt dette udtryk.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lindyras
#38 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-08-2010 13:46
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Næste gang du får en sømand ind så kan du jo spørge ham hvad en horekasse er,og han vil forklare dig hvordan det hænger sammen.....driller

Det er jo ikke alt kvinder forstårdriller

lindy
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#39 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-08-2010 14:01
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Arh jeg kunne også lade være. Er ikke sikker på den samtale vil få en happy ending.Grin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lindyras
#40 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-08-2010 14:08
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Hvorfor ikke så kunne du se hvordan verden hænger sammenGrin

lindy
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Hun lyver lidt.... nå hvad fanden Skik og brug 1 27-04-2020 10:27
Hvorfor fanden skal det være så surt. Alt det andet 2 07-10-2018 07:08
Hva fanden er meningen? Alt det andet 9 06-08-2012 18:44
Hvad fanden har i gang i Manse's Klumme 6 06-04-2010 16:42
Hvad fanden er det, der er så morsomt?? Nyheder på andre sprog 10 26-02-2010 01:35

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.32 sekunder | 100,452,224 Unikke besøg | jQ Blog