Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Tvillinger fra Hammerum søger mor i Thailand
IT
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-01-2012 01:40
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1752
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

hej er der nogen der har set udsendelsen , fandt de deres familie


http://aoh.dk/art...i-thailand
Steffen og Patrick Agerskov fra Herning og Hammerum boede de første år af deres liv på et børnehjem i den thailandske hovedstad, Bangkok.

De nu 24-årige tvillinger kom til Danmark som treårige, da de omkring 1990 blev adopteret af forældrene Marrit og Anton Agerskov, hvorefter de voksede op i en dansk kernefamilie på en stor svinefarm på Hesselbjergvej syd for Hammerum.

De to herningenseren er blandt andet kendt fra gymnastikmiljøet i Hammerum og Kollund-Lind. Og selv om de haft haft en god opvækst hos adoptivforældrene, har ønsket om at møde deres biologiske mor længe ligget i baghovedet.

Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-01-2012 01:49
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

@IT.

http://www.dr.dk/...es/#/28683
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-01-2012 02:21
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1752
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

skipper skrev:
@IT.

http://www.dr.dk/...''

tak for det Skipper bor i thailand og bliver nægtet adgang til klippetAngry
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-01-2012 02:33
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Sikke da nogle øvhuller, de er nok misundelige på dine bananklaserGrin
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
egon
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-01-2012 13:54
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 201
Tilmeldt: 16.11.09
 Status: Offline

hej IT

intet af værdi i den udsendelse, kun den sædvanlige gang uvidenhed om forholdene livet i på landet

forstår godt at de unge drenge vil vide lidt om deres mor og familien i thailand






Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-01-2012 15:08
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Det syntes jeg var en noget nedladende bemærkning egon, hvad havde du tænkt dig to adopterede drenge der er opvokset hos en rimeligt velhavende familie i Danmark skulle vide om fattigdommen på landet i Thailand?
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-01-2012 01:00
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

i de her moderne tider hvor IP nummer er billig til salg har jeg fået et dansk

har set udsendelsen de kunne godt have forberedt de to unge mænd på livet i thailand og fortalt dem lidt om hvad de kunne forvente at se der ude
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-01-2012 10:52
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1826
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

yindee skrev:
i de her moderne tider hvor IP nummer er billig til salg har jeg fået et dansk

har set udsendelsen de kunne godt have forberedt de to unge mænd på livet i thailand og fortalt dem lidt om hvad de kunne forvente at se der ude


Da tvillingerne selv gennem flere år har været meget interesseret i deres start på livet, mon så ikke de har læst og set en del film om Thailand?- Kort sagt interesseret sig for det sted de kom fra.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
egon
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-01-2012 11:29
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 201
Tilmeldt: 16.11.09
 Status: Offline

skipper skrev:
Det syntes jeg var en noget nedladende bemærkning egon, hvad havde du tænkt dig to adopterede drenge der er opvokset hos en rimeligt velhavende familie i Danmark skulle vide om fattigdommen på landet i Thailand?


dem der laver udsendelsen syntes jeg har pligt til at forberede de unge på det kultur chok de fik
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-01-2012 11:54
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

AL 48 skrev:
[quote]yindee skrev:
i de her moderne tider hvor IP nummer er billig til salg har jeg fået et dansk

har set udsendelsen de kunne godt have forberedt de to unge mænd på livet i thailand og fortalt dem lidt om hvad de kunne forvente at se der ude

AL 48 skrev:
Da tvillingerne selv gennem flere år har været meget interesseret i deres start på livet, mon så ikke de har læst og set en del film om Thailand?- Kort sagt interesseret sig for det sted de kom fra.



hej AL48

at læse se film om thailand godt nok det giver en vis forståelse for det land de kommer fra, de har sikkert læst meget og set alle de film de kunne finde

en ting er at læse, en anden ting at stå midt i det,med alle deres forventninger og følelser, det må være svært for to jyske drenge og deres danske mentalitet

de er sikkert blevet opdrager på det bedste, du kan finde nemlig jyske værdier


jeg syntes de virkede meget overraskede over de forhold, deres familie levede under, derfor siger jeg at TV holdet har svigtet lidt i mine øjne

det må være utroligt svært for to jyske kerne sunde drenge at komme ud og få den oplevelse, de har sikkert en masse ting de skal tænke over nu og en masse følelser der skal bearbejdes
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-01-2012 13:48
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1826
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Rigtig nok,- det er noget helt andet at opleve det på egen krop. De burde nok også have haft udleveret næseklemmer. Lugten fra bedsteforældrene var nok lidt stram. - Men OK, man kommer vel fra en "gyllebaron".
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Thailand’s ‘Little Russia Fri debat: Phuket 1 12-05-2024 14:37
Smag på Thailand Hele Thailand 106 12-05-2024 08:09
Koh Chang (Elephant Island), Thailand Øst Thailand 1 11-05-2024 13:18
Før du rejser på ferie til Thailand se med her Hele Thailand 9 09-05-2024 17:19
Min støvsuger er fra Thailand og hun hedder Nan Nyheder på dansk 15 09-05-2024 16:52

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.56 sekunder | 100,321,036 Unikke besøg | jQ Blog