Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Ja så lykkedes det igen at blive smidt ud
swed
#61 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-06-2009 11:52
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 155
Tilmeldt: 10.03.09
 Status: Offline

gual skrev:
Jos_38 skrev:
gual skrev:
hvor tyndt men ikke særligt overraskende

det ville nu være rart at se svaret fra manden selv


OK - profilen Mitchell har stort set frie tøjler på DTW, jeg husker ikke mere hvem, men der var en tråd oprettet af valborg eller freja (de var begge aktive i den) der blev kastet med meget store sten og så var der de sædvanlige hængemuler som kun kan finde ud af at slå på folk når andre har slået først, ikke en lyd kom der fra admins.

Jo der er ret stor forskel på folk på DTW. At I ikke kan se det kan måske skyldes jeres status på siden ?

Det var så ikke "manden selv"...

det var rart at en ville svare men jeg synes ikke rigtigt du har ret .. mitchell kommer ikke med person angreb han er bare lidt belastende at høre på i nogen af hans indlæg og andre af hans indlæg er bare lidt mærkelige men det synes jeg ikke man skal smides ud for
den anden tråd du henviser til var der så vidt jeg husker også flere der røg ud og andre fik prikker så jeg synes ikke rigtig der er noget at komme efter
vi bliver jo nok aldrig enige men jeg ville også bare vide hvad det var der så forfærdeligt at webkim havde gjort imod jer herinde og som i var så sure over og nu ved jeg det så ... og jeg synes ærlig talt ikke det er så slemt

mht. hvem jeg er så er jeg bare et menigt medlem inde på dtw og jeg har ingen skjult dagsorden som skrevet et andet sted så synes jeg bare at mange herinde har alt for travlt med at give hinanden ret uden at stoppe op og kigge på hvad i giver hinanden ret i



.



Jeg kan kun give dig ret *DR*
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#62 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-06-2009 11:56



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

gual skrev :
mitchell kommer ikke med person angreb han er bare lidt belastende at høre på i nogen af hans indlæg og andre af hans indlæg er bare lidt mærkelige men det synes jeg ikke man skal smides ud for


mitchell skrev : (på DTW)"Hej Bangko0knesieren, jeg vil nu fortraekke at du bliver der hjemme og passer din nye hjemmeside, du er nu en gang typen der vil havde ballade paa hjemmesiden (der for har du vel aabnet din egen hjemmeside)."


Det vil jeg da kalde personligt...




.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#63 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-06-2009 11:58



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Og så iøvrigt - jeg mener ikke at NOGEN skal smides ud for NOGET... men det gør Kim jo... og når han gør det, så "bør" han efter min mening dele sol og vind lige...



.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#64 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-06-2009 12:02



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

swed skrev :
gual skrev :
mht. hvem jeg er så er jeg bare et menigt medlem inde på dtw og jeg har ingen skjult dagsorden som skrevet et andet sted så synes jeg bare at mange herinde har alt for travlt med at give hinanden ret uden at stoppe op og kigge på hvad i giver hinanden ret i




.



Jeg kan kun give dig ret *DR*


:LOL






.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
gual
#65 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-06-2009 13:58

Bruger

Antal indlæg: 40
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

Jos_38 skrev:
gual skrev :
mitchell kommer ikke med person angreb han er bare lidt belastende at høre på i nogen af hans indlæg og andre af hans indlæg er bare lidt mærkelige men det synes jeg ikke man skal smides ud for


mitchell skrev : (på DTW)"Hej Bangko0knesieren, jeg vil nu fortraekke at du bliver der hjemme og passer din nye hjemmeside, du er nu en gang typen der vil havde ballade paa hjemmesiden (der for har du vel aabnet din egen hjemmeside)."


Det vil jeg da kalde personligt...




.


ja ok det kan jeg godt se det var en af de slemme .. helt ærligt hvis det er det slemmeste han har sagt så understøtter det vist bare hvad jeg skriver for det synes jeg da ikke er særlig slemt og jeg udfordrer dig hermed til at finde noget inde på dtw i samme slemhedsgrad ( hvis der er noger der hedder det ) som har fået en anden bruger smidt ud og hvis det findes burde det ikke være et problem for dig at finde for du virker meget velbevandret og informeret om dtw for en der valgte at gå og få slettet sin bruger

og manse sjovt at du skriver at jeg skal komme videre med mit liv .. jeg ligger da i det mindste ikke og kører håbløse sager om ligegyldige indlæg jeg har skrevet for lang tid siden
og jeg tager din tavshed om tonen i går var lige skinger nok som du giver mig ret ... respekt for det gamle dreng skaal
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
gual
#66 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-06-2009 14:02

Bruger

Antal indlæg: 40
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline




Jeg kan kun give dig ret *DR*


Thumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#67 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-06-2009 14:48



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

gual skrev:
ja ok det kan jeg godt se det var en af de slemme .. helt ærligt hvis det er det slemmeste han har sagt så understøtter det vist bare hvad jeg skriver for det synes jeg da ikke er særlig slemt og jeg udfordrer dig hermed til at finde noget inde på dtw i samme slemhedsgrad ( hvis der er noger der hedder det ) som har fået en anden bruger smidt ud og hvis det findes burde det ikke være et problem for dig at finde for du virker meget velbevandret og informeret om dtw for en der valgte at gå og få slettet sin bruger


Jeg har sagt det før, for din skyld siger jeg det gerne igen - alle skal jo kunne føle de har forstået det, jeg kigger indenom DTW for at se om Kim overholder landets love, det gør han iøvrigt stadig ikke...

jsh er stadig en søgbar profil, og vores egen jager er det såmænd også...

Det er ikke umuligt at det er dig ubekendt, men det er faktisk svært at finde indlæg af spærrede medlemmer, hvis man ikke kan huske indlæggene, og som jeg forstår det er der i øjeblikket en større oprydning igang på DTW, men altså i sin tid da jeg valgte at gå, var der en der blev smidt ud alene for at spørge til webmasters brug af advarsler, der skal ikke SÅ meget til, hvis man ikker er inderkreds...




.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
gual
#68 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-06-2009 15:20

Bruger

Antal indlæg: 40
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

godt så
jeg tror bare at vi denne her sag må blive enige om at vi ikke er enige og nok heller ikke bliver det
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
swed
#69 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-06-2009 15:41
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 155
Tilmeldt: 10.03.09
 Status: Offline

gual skrev:
godt så
jeg tror bare at vi denne her sag må blive enige om at vi ikke er enige og nok heller ikke bliver det



Vi er nok flere der giver dig retThumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#70 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-06-2009 16:07



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

gual skrev:
godt så
jeg tror bare at vi denne her sag må blive enige om at vi ikke er enige


Det er korrekt, vi er enige.

gual skrev:og nok heller ikke bliver det


Det er også korrekt, vi er 100% enige...

Og det har aldrig været min mening at deltage i debatter for enighedens skyld...




.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#71 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-06-2009 16:36



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Det tyder på I er enige om at være uenige
eller
er I uenige om at være enige.

:D:P*DR*sarcasm
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#72 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-06-2009 17:07



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Meld mig venligst ud fra denne side.......TAK.

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ubon lynge
#73 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-06-2009 17:47
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 184
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Man finder ikke så meget af det slemme på DTW mere efter kim har haft viskelæderet fremme og slettet indlæg/tråde.

Men det er da utroligt man først opdager det nu efter så mange har skrevet at der gives for lang snor til nogle der inde, tror det har været skrevet om det det sidste ½ år eller mere, men beder sent end aldrig :D

Hyg jer
ThaiDanmark
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
rinpoche
#74 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-06-2009 18:52
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 245
Tilmeldt: 24.02.09
 Status: Offline

Lad os nu se.
Der er startet et nyt fint thai forum op nemlig dette, og een af de suverænt mest fremtrædende tråde herinde handler om et andet forum og indlæggene på dette???
Thaidk er et stort set ubeskrevet blad, hvad med at benytte sig deraf istedet for at dvæle ved andre websites og fortiden?

Bedste indlæg i denne tråd er nedenstående:


bamsen skrev:
Davs
Ja nu skal vi ikke bare bruge thaidk.dk til at
snakke grimt om andre.
Men hellere få en god stemning herinde,
og være lige glade med hvad de andre laver/gør

Det er ikke rart med dårlige vibrationer,så lad os finde det gode humør og se om ikke vi kan få den her side op og køre.
Det syntes jeg at den/de personer som ejer/styrer den her side fortjener.

bamsen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#75 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-06-2009 20:02



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

rinpoche skrev:
Lad os nu se.
Der er startet et nyt fint thai forum op nemlig dette, og een af de suverænt mest fremtrædende tråde herinde handler om et andet forum og indlæggene på dette???
Thaidk er et stort set ubeskrevet blad, hvad med at benytte sig deraf istedet for at dvæle ved andre websites og fortiden?

Bedste indlæg i denne tråd er nedenstående:


bamsen skrev:
Davs
Ja nu skal vi ikke bare bruge thaidk.dk til at
snakke grimt om andre.
Men hellere få en god stemning herinde,
og være lige glade med hvad de andre laver/gør

Det er ikke rart med dårlige vibrationer,så lad os finde det gode humør og se om ikke vi kan få den her side op og køre.
Det syntes jeg at den/de personer som ejer/styrer den her side fortjener.

bamsen


LOOOOOOOOOOL man må sige at dobbeltmoralen trives i extrem grad på denne side.
Jeg kan ganske enkelt ikke finde ud af hvad bamsen igrunden mener
den 6 juni skriver bamse
Davs Jsh

Ja ham kim er sgu latterlig,det er da ikke så svært at svare ærlig på folks spørgsmål.

Han kunne da bare fortælle hvor let det er at læse folk private beskeder, det er også derfor jeg har slettet alle mine pb derinde

men nu har du da sat en ny rekord du er vist den første som er smidt ud 2 gange,i samme navn.

bamsen



2 dage senere skriver bamsen
Ja nu skal vi ikke bare bruge thaidk.dk til at
snakke grimt om andre.
Men hellere få en god stemning herinde,
og være lige glade med hvad de andre laver/gør

Det er ikke rart med dårlige vibrationer,så lad os finde det gode humør og se om ikke vi kan få den her side op og køre.
Det syntes jeg at den/de personer som ejer/styrer den her side fortjener.

bamsen





Jeg er for mit vedkommende forvirret på allerhøjeste niveau.[bcolor=#0000ff][/bcolor]
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#76 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-06-2009 20:12



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Suk skrev:
Meld mig venligst ud fra denne side.......TAK.



Nu har denne sides webmaster været ude med riven efter en sides webmaster angående overstående.
Hvorfor er det så liiiiiiiiiiiiiiiiiiiige overstående anmodning IKKE er effekturet endnu.

Det er dobbeltmoralsk, så det er lige til at brække sig over Sad
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Webmaster
#77 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-06-2009 20:28
Bruger avatar

Super Administrator

Antal indlæg: 83
Tilmeldt: 16.02.09
 Status: Offline

SUK har ønsket at blive meldt ud/slettet som bruger på ThaiDK, dette ønske er nu opfyldt
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#78 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-06-2009 20:37



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Webmaster skrev:
SUK har ønsket at blive meldt ud/slettet som bruger på ThaiDK, dette ønske er nu opfyldt


Sådan må det jo være.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
gual
#79 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-06-2009 22:38

Bruger

Antal indlæg: 40
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

swed skrev:
gual skrev:
godt så
jeg tror bare at vi denne her sag må blive enige om at vi ikke er enige og nok heller ikke bliver det



Vi er nok flere der giver dig retThumb


tak man kan ellers godt føle sig lidt alene med sine synspunkter ( når man ikke er en del af inderkredsen skaal )
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#80 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-06-2009 04:16



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

rinpoche skrev:
Lad os nu se.
Der er startet et nyt fint thai forum op nemlig dette, og een af de suverænt mest fremtrædende tråde herinde handler om et andet forum og indlæggene på dette???
Thaidk er et stort set ubeskrevet blad, hvad med at benytte sig deraf istedet for at dvæle ved andre websites og fortiden?


Det synes jeg er en rigtig fornuftig tanke, og det er jo heldigvis også nok 90% af forum her der netop handler om alt andet (mest Thailand) - symptomatisk er det jo nok, at når der starter "ballade" tråde op, så er det dem der får opmærksomhed, og går bølgerne rigtigt højt, så er der mange hits...

Men mon ikke vi kommer ind i en lidt mere fredelig gænge, det tror jeg da, jeg synes at det er rigtigt cool at Bent f.eks. er ved så godt mod og helbred at han deltager aktivt, det opfatter jeg som et kæmpe privillegie for siden her, og altså bamsen er jo også en mand der virkelig får sat noget igang, jeg glemte lige at checke forsiden, men mon ikke jsh stadig står for hovedparten af indlæggene - det tror jeg (skarpt forfulgt af deres udsendte)

manse har sin helt egen klumme, med historier om livet nord for Bangkok, mellem swimmingpool og lokale håndværkere, der giver et indtryk af hvad det vil sige at bo herude, noget jeg f.eks. gør alt for lidt (synes jeg selv) i at fortælle om, men som sikkert kunne hjælpe nogen der ønskede at komme herud...

Og jo... jeg tror faktisk at du har ret, vi (jeg) skal nok være lidt bedre til at sidde på hænderne, inden vi (jeg) trykker "Gem svar"... Og denne weekends turbulens kan da være den eyeopener...




.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Snart kan homoseksuelle blive gift i Thailand Nyheder på dansk 1 29-03-2024 11:01
Jeg begynder at blive lidt nysgerrig. Alt det andet 1 13-10-2023 11:54
Vil blive i Danmark Nyheder på dansk 1 20-09-2023 10:26
Paetongtarn er favorit til at blive Thailands nye premierminister Nyheder på dansk 4 10-05-2023 14:47
Munke i buddhistisk tempel smidt på porten Nyheder på dansk 1 04-12-2022 10:17

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.27 sekunder | 100,436,486 Unikke besøg | jQ Blog