Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
PB`er
manse
#21 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-06-2009 16:12

Bruger

Antal indlæg: 697
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Kære Kim eller John jeg ved jo ikke hvem der er bossss

Hvis i havde ladet folk få lov til at komme med deres meninger, ja så var dennne så dejlige webside aldrig kommet op. Så hvad med at acceptere dette, og lad os have vores dejlige liv, uanset vores forskelligheder, for her er der ingen der gider gå op i småtring som om at gå efter manden eller andet.

Tag jer dog sammen, og ja. Jeg er sgu sur, men det er jeg ikke så længe af gangen, men i har selv igennem jeres intetsigende indlæg, fået øjnene åbnet for os lykkelige hahha
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
tizzer
#22 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-08-2009 13:46
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 72
Tilmeldt: 19.06.09
 Status: Offline

manse skrev:
hvor sødt webmaster på DTW

Du har jo vist hvad du står for, ved at offentliggøre personlige mails på din side, fordi du vil justificere dig selv. Du skulle skamme dig, men det tager vi op ved en anden anledning.

I mine øjne skulle du ikke have den mulighed, at have en webside, for du manipulere med folks følelser og andet. Du snakker om, at du ikke kan læse folks private mails.. gylle siger jeg bare, og du skulle skamme dig over dine udtalelser, for vi er trods alt flere der ved hvad man kan gøre.

Heldigvis sker dette ikke på denne side....


Manse Det er sådan at tar man en spand med gylle, så har gyllen det med at rende nedad og så ramme en selv.
Du tillod dig at misbruge dine muligheder på denne side, ved at skrive en persons hjemby.
Du var ikke så voksen at du ville stå ved det, men derimod smuttede du ud på en kæmpeløgn, som var så gennemskueligt, så kun de mest naive troede dig.

Så det der med skam, det har du nu heller ikke i livet.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#23 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-08-2009 15:48
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3639
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

tizzer vi har for forstået dig
kom dog videre i livet

....
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Brandt
#24 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-08-2009 15:52
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 72
Tilmeldt: 12.03.09
 Status: Offline

PERSONFNIDDER !!! IGEN IGEN..... det ender s.. da med at div. webmostre på sitet her, må begynde at uddele røde prikker (advarsler) ala DTW, hvis sitet her skal forblive seriøst!

Hvorfor skal man absolut gå efter personen i et indlæg/debat ???? vore meninger i debatter er gudskelov da delte, ellers var der da intet at debatterer!!!

Respekter forskellighederne der er debattørerne imellem, og undlad alt det personfnidder.

Igen leder dette hen på tanken omkring udviklingen af denne tråd: http://www.youtub...cSJVdCdB7k

Lad os holde os for gode til den slags, og få den gode gamle debatform tilbage.

Venligst

Brandt
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
2
#25 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-08-2009 16:00

Bruger

Antal indlæg: 67
Tilmeldt: 06.04.09
 Status: Offline

Jeg gider ikke engang have nogle røde prikker, yindee slet omgående min profil!
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#26 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-08-2009 11:20

Bruger

Antal indlæg: 697
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Hvad er dette dog for noget

Skrive om et indlæg fordi man pludselig vil profilere sig selv. Det er da for meget. Det er dog et gammelt indlæg, hvorfor det nu skal trækkes frem forstår jeg ikke, men måske er der en årsag til dette. Ja jeg er sgu da godt nok ved at være træt af ham/hendes tizzers angreb.

Der skal være plads til alle, men hold det dog for guds skyld i en tone, og hvis man vil klante min person for noget sagt er det da i orden, men men tizzer, jeg mener nu du er ude på et skråplan. Brandt jeg håber da aldrig at denne side kommer op på det samme med såkaldte røde prikker, for så er ytringsfriheden da stået af.

Ezal hvorfor vælger du den nemme løsning. Jeg tror vi er mange der vil komme til at savne dig. Bliv du da her, og føl fri for at komme med dine meninger, og lad dog andre også have deres, ja selv tizzer. Det er trods alt et forum for debat, og vi kan jo ikke alle lide hinanden, og vi har jo forskellige måder at udtrykke vores mishag på. Så please vi er nok nogle der vil savne dig hvis du forlader os.:MU
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Brandt
#27 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-08-2009 11:35
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 72
Tilmeldt: 12.03.09
 Status: Offline

[quote]manse skrev:
Hvad er dette dog for noget

Skrive om et indlæg fordi man pludselig vil profilere sig selv. Det er da for meget. Det er dog et gammelt indlæg, hvorfor det nu skal trækkes frem forstår jeg ikke, men måske er der en årsag til dette. Ja jeg er sgu da godt nok ved at være træt af ham/hendes tizzers angreb.

Der skal være plads til alle, men hold det dog for guds skyld i en tone, og hvis man vil klante min person for noget sagt er det da i orden, men men tizzer, jeg mener nu du er ude på et skråplan. Brandt jeg håber da aldrig at denne side kommer op på det samme med såkaldte røde prikker, for så er ytringsfriheden da stået af.

Ezal hvorfor vælger du den nemme løsning. Jeg tror vi er mange der vil komme til at savne dig. Bliv du da her, og føl fri for at komme med dine meninger, og lad dog andre også have deres, ja selv tizzer. Det er trods alt et forum for debat, og vi kan jo ikke alle lide hinanden, og vi har jo forskellige måder at udtrykke vores mishag på. Så please vi er nok nogle der vil savne dig hvis du forlader os.:MU[/quote

Brandt jeg håber da aldrig at denne side kommer op på det samme med såkaldte røde prikker, for så er ytringsfriheden da stået af.

Manse det var UDELUKKENDE ment som en absolut sidste mulighed, for at komme de personlige angreb til livs, den form for ytringsfrihed kan jeg da ikke se gavner nogen som helst debat, det høre da hjemme under PB meddelelser ikke ?
Jeg går absolut også 100% ind for ytringsfrihed, men under ansvar.
Mvh.
Brandt
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#28 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-08-2009 11:40



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Jamen hejsa Brandt

Jeg kan kun give dig ret, det var da også en god ide det med 30 dages udelukkelse, men har det hjulpet ikke for alle men så må det blive 60 dage næste gang, og hjælper det så ikke eller gider vedkommende stadig angribe folk så er der vel ikke andet og gøre end at udelukke vedkommende helt.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Brandt
#29 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-08-2009 11:47
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 72
Tilmeldt: 12.03.09
 Status: Offline

jsh71 skrev:
Jamen hejsa Brandt

Jeg kan kun give dig ret, det var da også en god ide det med 30 dages udelukkelse, men har det hjulpet ikke for alle men så må det blive 60 dage næste gang, og hjælper det så ikke eller gider vedkommende stadig angribe folk så er der vel ikke andet og gøre end at udelukke vedkommende helt.


Hej jsh71

Ja sørgeligt nok at, det skulle være nødvendigt, overfor voksne mennesker, men giver dig ubetinget ret, hvis udelukkelse er det eneste der kan bremse de til tider negative tiltaleformer, så er det jo åbenbart det der skal til.... sørgeligt men sandt.

Mvh.
Brandt
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#30 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-08-2009 12:03

Bruger

Antal indlæg: 697
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Kære venner

Giv nu den tizzer et plus. Han/hun har trods alt fået skabt en debat, negativ eller positivt, ja det må jo være op til hans indre og andres judgement. Han har åbenbart fået en dårlig følelese overfor ham Manse, så lad ham/hende dog få lov til at have dette, og ud fra dette handle. At han/hun så får meninger tilbage, ja det er jo bare dejligt, men Manse bære ikke nag til en person med disse synspunkter, for hvis man skal opnå min respekt, ja så skal der format til, og det har han/hun tizzer indtil nu ikke bevist.rasende

Jeg er gift med en thai som har læst Stickman, men hun elsker mig ogsåThumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#31 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-08-2009 12:08
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Ja jeg har tit undret mig over, hvorfor folk har så travlt med at besejre hinanden istedet for at lære af hinanden.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#32 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-08-2009 12:20

Bruger

Antal indlæg: 697
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Kære freja

Du har min fulde respekt, men desværre er verden nu engang imellem ikke skruet sådan sammen, og det kan jo skyldes mange ting, men mange gange er det vel egentligt på grund af, at nogen bliver jaloux....
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#33 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-08-2009 12:35



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

manse skrev:
Kære venner

Giv nu den tizzer et plus. Han/hun har trods alt fået skabt en debat, negativ eller positivt, ja det må jo være op til hans indre og andres judgement. Han har åbenbart fået en dårlig følelese overfor ham Manse, så lad ham/hende dog få lov til at have dette, og ud fra dette handle. At han/hun så får meninger tilbage, ja det er jo bare dejligt, men Manse bære ikke nag til en person med disse synspunkter, for hvis man skal opnå min respekt, ja så skal der format til, og det har han/hun tizzer indtil nu ikke bevist.rasende

Jeg er gift med en thai som har læst Stickman, men hun elsker mig ogsåThumb


Det sjovt du lige skriver det her manse for det tænkte jeg også på.

Så vi må jo allesammen komme med et stort stort tak for at vedkommende holder siden ved lige
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#34 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-08-2009 12:53

Bruger

Antal indlæg: 697
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Jsh
Din positivitet røre mig faktisk, men jeg kan jo ikke lukke denne tråd, så vi kan komme videre med vores liv, men sådan skal det åbenbart være med en hvilken som helst side om Thailand. Vi har ikke lov til at komme med vores synspunkter uden der tilfældigt skal poppe forskellige navne op med, kan du huske. Ja jeg husker da, og egentligt meget ydeligt, men lad det nu være.

Håber bare den side kan blive til hygge og gavn for de mange med en positiv ånd, så vi kan komme tilbage til det siden startede med, men det er jo nok kun ønksetænkning fra min side, men trods alt et håb, så vi kan hjælpe hinanden med stort og småt, og få mange fortællinger fra det daglige herude, ja selv dine åndsvage fodboldkampe hehe. Det var sødt ment hehe:MU
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#35 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-08-2009 12:55

Bruger

Antal indlæg: 697
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Jsh
Din positivitet røre mig faktisk, men jeg kan jo ikke lukke denne tråd, så vi kan komme videre med vores liv, men sådan skal det åbenbart være med en hvilken som helst side om Thailand. Vi har ikke lov til at komme med vores synspunkter uden der tilfældigt skal poppe forskellige navne op med, kan du huske. Ja jeg husker da, og egentligt meget tydeligt, men lad det nu være.

Håber bare den side kan blive til hygge og gavn for de mange med en positiv ånd, så vi kan komme tilbage til det siden startede med, men det er jo nok kun ønksetænkning fra min side, men trods alt et håb, så vi kan hjælpe hinanden med stort og småt, og få mange fortællinger fra det daglige herude, ja selv dine åndsvage fodboldkampe derhjemme fra hehe. Det var sødt ment hehe:MU
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#36 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-08-2009 12:59



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

manse skrev:
Jsh
Din positivitet røre mig faktisk, men jeg kan jo ikke lukke denne tråd, så vi kan komme videre med vores liv, men sådan skal det åbenbart være med en hvilken som helst side om Thailand. Vi har ikke lov til at komme med vores synspunkter uden der tilfældigt skal poppe forskellige navne op med, kan du huske. Ja jeg husker da, og egentligt meget ydeligt, men lad det nu være.

Håber bare den side kan blive til hygge og gavn for de mange med en positiv ånd, så vi kan komme tilbage til det siden startede med, men det er jo nok kun ønksetænkning fra min side, men trods alt et håb, så vi kan hjælpe hinanden med stort og småt, og få mange fortællinger fra det daglige herude, ja selv dine åndsvage fodboldkampe hehe. Det var sødt ment hehe:MU



Hov hov manse der tabte du alt min respekt mit åndsvage fodboldkampe skrev du, sig mig er du klar over hvem jeg skrev om den eneste rigtige ÆGTE københavner klub BKFREM. :@
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#37 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-08-2009 13:10

Bruger

Antal indlæg: 697
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

hehe jeg holder også af dig, men disse fodboldkampe hehe. Jeg har ikke læst om dette siden jeg spillede med rene møller i Randers Freja hehe og han blev sgu solgt til skotland for en stor sum denne gang, men ikke store mig. Jeg blev skudt i sænk hehe:@
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#38 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-08-2009 13:13

Bruger

Antal indlæg: 697
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

jeg var på jysk hold som putter, junior og yngling, men havde ikke det gooo der skulle til for at fortsætte efter freja var i 2. div, så jeg startede med tennis, og blev faktisk ferm til det, men det har jo ikke din interesse heheShock
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#39 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-08-2009 13:16

Bruger

Antal indlæg: 697
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

jeg var på jysk hold som putter, junior og yngling, men havde ikke det gooo der skulle til for at fortsætte efter freja var i 2. div, så jeg startede med tennis, og blev faktisk ferm til det, men det har jo ikke din interesse heheShock
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#40 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-08-2009 13:20

Bruger

Antal indlæg: 697
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

den kom 2 gange, men det er vel ikke for meget. Denne rene møller tog jeg mig så af da han ikke kunne klare alt dette med popularitet og måtte vende hjem. Han havde penge dengang og brugte dem også flittigt på alt hvadd han lystede, men efter han var ansat hos mig et par år, ja så gik det hele over i narko, så han dødede i en alt for tidlig alder.ved ikke
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.45 sekunder | 100,460,426 Unikke besøg | jQ Blog