Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Så beder man sgu da selv om sin dødsdom
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-06-2009 11:32



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Hold da kæft nogle tumber dem her, men nu kan den ene af dem da i det mindste ikke ødelægge andres liv


http://ekstrablad...181050.ece
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-06-2009 12:20



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Du må ha mig undskyldt jsh71 men alle de indlæg du har med henvisninger, hvad er formålet med dem ?

er det for at bevare 1.pladsen på highscorelisten over flest indlæg, for er det ikke det så saml dog alle de henvisninger til ET indlæg.

Det er altså ikke kvantiten der er afgørende, men derimod kvaliteten af indlæggene jsh71 - blot min mening

Jeg kan da også bombadere denne side men ting jeg finder på nettet, men hvor spændende er det lige, ja det kunne blive noget kønt noget, hvis jeg så kom i nærheden af din 1.plads :P

Så fri mig og andre for alle de bevistløse intetsigende henvisninger til Ekstra Bladet ectShock
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
swed
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-06-2009 12:58
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 155
Tilmeldt: 10.03.09
 Status: Offline

4pokker skrev:
Du må ha mig undskyldt jsh71 men alle de indlæg du har med henvisninger, hvad er formålet med dem ?

er det for at bevare 1.pladsen på highscorelisten over flest indlæg, for er det ikke det så saml dog alle de henvisninger til ET indlæg.

Det er altså ikke kvantiten der er afgørende, men derimod kvaliteten af indlæggene jsh71 - blot min mening

Jeg kan da også bombadere denne side men ting jeg finder på nettet, men hvor spændende er det lige, ja det kunne blive noget kønt noget, hvis jeg så kom i nærheden af din 1.plads :P

Så fri mig og andre for alle de bevistløse intetsigende henvisninger til Ekstra Bladet ectShock


Nu er det ikke alle der som dig 4pokker og jsh71 der læser extrabladet , så for min skyld er det ok hvad jsh71 gør , der er ingen der tvinger hverken dig el mig til at læse dem
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lindyras
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-06-2009 13:10
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline


4pokker.

Det er jo heller ikke nogen bibelside det er.


rasende

Fortsæt du barej sh71

lindy
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-06-2009 13:18



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Jamen 4 pokker da hvem har dog tvunget dig til og læse det jeg kommer med?

Eller er det bare for at lave ballede herinde du skriver fordi du ikke må sige noget andet sted?

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
gual
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-06-2009 13:30

Bruger

Antal indlæg: 40
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

jsh71 skrev:
Jamen 4 pokker da hvem har dog tvunget dig til og læse det jeg kommer med?

Eller er det bare for at lave ballede herinde du skriver fordi du ikke må sige noget andet sted?



alle dem der er blevet smidt ud fra et andet dansk/thai forum rækker hånden i vejret
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-06-2009 13:32



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

hehe gual - jeg lader så mine blive nede :LOL
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
swed
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-06-2009 13:54
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 155
Tilmeldt: 10.03.09
 Status: Offline

4pokker skrev:
hehe gual - jeg lader så mine blive nede :LOL



Nej for der havede du været smidt ud flere gange for hvad du skriver her på side , du er en rigtig tøsedreng prøv at skriv det samme på DTW, men det kan du ikke for du kan ikke se tastaturet når du har tungen oppe i WEBMASTERS røv, velbekommen din tøsedreng
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-06-2009 13:58



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

swed skrev:
4pokker skrev:
hehe gual - jeg lader så mine blive nede :LOL



Nej for der havede du været smidt ud flere gange for hvad du skriver her på side , du er en rigtig tøsedreng prøv at skriv det samme på DTW, men det kan du ikke for du kan ikke se tastaturet når du har tungen oppe i WEBMASTERS røv, velbekommen din tøsedreng



Forhelvede swed det er lige mine ord, men gider jo snart ikke at skrive mere for efter de ikke selv tør og skrive på deres egen side så kommer de bare her og prøver på at ødelægge den her side.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
gual
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-06-2009 13:58

Bruger

Antal indlæg: 40
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

he he
og ræk begge hænder op hvis det er sket mere end en gang
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-06-2009 14:06



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Hvorfor er jeg en tøsedreng swed ?

Jeg kan jo ikke skrive det samme på dtw - for der skriver jsh jo ikke *DR*


Jeg forsøger nu ikke at ødelægge denne side, tværtimod, så kom jeg med et godt råd til dig jsh71 om at droppe dit latterlige intetsigende copy taste a link.

Jeg kan dog konstatere, at med det gadedrengesprog swed fører, og som jsh sympatisere med, at der ikke er en nedre grænse, for hvor lav niveauet der praktiseres og tillades på denne side.

Det tegner spændende, for her er mange, der skriver FØR de TÆNKER, for så to dage senere at undskylde deres vulgære sprog rasende
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-06-2009 14:08



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

hehe gual det er altså de hardcore udstødte du er efter nu :LOL
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
swed
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-06-2009 14:18
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 155
Tilmeldt: 10.03.09
 Status: Offline

jsh71 skrev:
swed skrev:
4pokker skrev:
hehe gual - jeg lader så mine blive nede :LOL



Nej for der havede du været smidt ud flere gange for hvad du skriver her på side , du er en rigtig tøsedreng prøv at skriv det samme på DTW, men det kan du ikke for du kan ikke se tastaturet når du har tungen oppe i WEBMASTERS røv, velbekommen din tøsedreng



Forhelvede swed det er lige mine ord, men gider jo snart ikke at skrive mere for efter de ikke selv tør og skrive på deres egen side så kommer de bare her og prøver på at ødelægge den her side.


Jeg tror at de er nogle af dem der er smidt ud fra DTW, ligesom flere andre, men de er smidt ud for deres måde at skrive på, kun intresseret i at lave ballade, så vi har noget af DTW´s bøsserøvaffald .
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-06-2009 14:23



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

swed skrev:

Jeg tror at de er nogle af dem der er smidt ud fra DTW, ligesom flere andre, men de er smidt ud for deres måde at skrive på, kun intresseret i at lave ballade, så vi har noget af DTW´s bøsserøvaffald .


Desværre swed, der må jeg skuffe dig, men kan sagtens komme i tanke om flere, der holder denne side oppe, der i den katagori


Så jsh71 du smutter selv over i bunken for bøsserøvsaffald, hvor vi så gør swed til opsynsmand.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-06-2009 14:27



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Jamen 4 pokker jeg har da ikke noget imod at fortælle hvorfor jeg selv synes jeg blev smidt ud.

Den første gang var fordi jeg blev ved og spørge til hvorfor bamsen ikke kom med ind i adm. gruppen igen, det kunne ikke tåles jeg og en anden blev ved at spørge om det så vi blev smidt ud. Men når man ikke får nogle svar er man vel nød til og spørge. Vi kom dog ind igen, men af en grund som kun webmasteren ved.

Anden gang var fordi jeg spurgte om de kunne læse ens pb. og fordi jeg åbenbart spurgte for meget til hvorfor strejfer var blevet udelukket.

Så du må mig altså meget undskylde mig men jeg synes bestemt ikke jeg har svinet folk til nogle steder derinde.

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-06-2009 14:32

Bruger

Antal indlæg: 697
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Det var dog en underlig udvikling på denne tråd. Hvad er der dog gang i, hvis man hader alle her på den side, ja så forstår jeg ikke i gider give noget sådant intetsigende ævl ud i æteren, men måske er det fordi i får lov til det her:MU og ikke på jeres elskede side. Tag jer dog sammen, og i skulle være venlige og imødekommende over de mennesker der gider have noget med det virkelige thailand at gøre, eller i jeres øjne mangel på samme*DR*

I mangler da noget i jeres liv, så jeg hilser jer da velkommende med jeres pladder, for andet kan det vel ikke blive sagt positivt.:MU
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ad
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-06-2009 14:34
Bruger avatar

Super Administrator

Antal indlæg: 11
Tilmeldt: 16.02.09
 Status: Offline

skal vi ikke alle lige slappe af lidt

:MU

admin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#18 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-06-2009 14:35



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

jamen jsh71 - jeg har nu heller ikke beskyldt dig for at svine nogen til.
Det er altså swed der mener du er noget bøssrøvaffald.skaal
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#19 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-06-2009 14:40



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

manse skrev:
Det var dog en underlig udvikling på denne tråd. Hvad er der dog gang i, hvis man hader alle her på den side, ja så forstår jeg ikke i gider give noget sådant intetsigende ævl ud i æteren, men måske er det fordi i får lov til det her:MU og ikke på jeres elskede side. Tag jer dog sammen, og i skulle være venlige og imødekommende over de mennesker der gider have noget med det virkelige thailand at gøre, eller i jeres øjne mangel på samme*DR*

I mangler da noget i jeres liv, så jeg hilser jer da velkommende med jeres pladder, for andet kan det vel ikke blive sagt positivt.:MU


Manse jeg hader nu ingen på denne side, og vil du ikke være sød og forklare mig hvad du mener med 'intetsigende ævl'

Jeg synes altså ikke jeg mangler noget i mit liv, så forklar hvad du mener, så kan det jo være det går op for mig, hvad jeg mangler.:|
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
gual
#20 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-06-2009 14:45

Bruger

Antal indlæg: 40
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline



Jeg tror at de er nogle af dem der er smidt ud fra DTW, ligesom flere andre, men de er smidt ud for deres måde at skrive på, kun intresseret i at lave ballade, så vi har noget af DTW´s bøsserøvaffald .


jeg er ikke blevet smidt ud nogen steder fra men er du ikke en af dem der er blevet smidt ud ? hvilken slags affald gør det så dig til ??
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Thailandske myndigheder beder folk arbejde hjemmefra på grund af forurening Nyheder på dansk 1 15-02-2024 17:11
Sådan beskytter du dig selv og andre mod smitte med coronavirus/covid-19. Udenfor Thailand 2 16-03-2020 19:04
Thailandsk dommer skyder sig selv under retssag Nyheder på dansk 1 05-10-2019 10:23
Thailænderne er dygtige trafikanter se selv Billeder/Videoer fra livet i Thailand 8 10-02-2019 06:21
Man skal snart lave alting selv Lufthavne 4 14-06-2016 14:40

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.24 sekunder | 100,455,695 Unikke besøg | jQ Blog