Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Offentlig beklagelse/ Undskyldning!
aaby
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-06-2009 16:00
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 426
Tilmeldt: 16.04.09
 Status: Offline

Vedr. begivenheder omkring Asiennoeglen.dk

Jeg vil hermed udtrykke min beklagelse, ja give en undskyldning for de problemer det har givet sidens webmaster, at jeg ikke kunne betale for hans arbejde, på det tidspunkt jeg selv havde sat. Omkring den 15. i denne måned.

Samarbejdet har faktisk været fortræffeligt og givende, på trods af at både webmastren og jeg selv har haft vanskelige udfordringer at tackle samtidgt med at asiennoeglen blev lavet.

Jeg kendte fra start webmasterens vanskelige forhold, og han kendte fra start mine. Ingen af os er gået ind i projektet uden den vigtige viden.

I det aktuelle tilfælde med den manglende betaling, handlede det ikke om ond vilje, men om at webmasteren og jeg, blev ramt af den såkaldte "domino effekt".

Jeg modtog ikke de penge som jeg havde forventet, derfor kunne jeg ikke betale webmasteren.

Mere indviklet er det ikke. Heldigvis.

Webmasteren for min hjemmeside har i dag meddelt mig, at samarbejdet er ophørt. Det beklager jeg meget.

I samme åndedræt vil jeg gerne udtrykke min glæde over den mangel på censur, som Thai DK udviser i det daglige.

Den politik vil jeg gøre brug af, når jeg er klar med nye projekter. For det bliver jeg.

Igen, jeg undskylder for alle problemer, som min egen ret triste situation, og ikke ond vilje, har forårsaget.

DBH Aaby



hej aaby
har lige lavet skiften om til sort fave

hilsen amin
Tropiske hilsner
Aaby
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-06-2009 16:27



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Respekt til dig aaby skal der lyde herfra, håber som sagt alt går i orden igen.

Held og lykke
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-06-2009 16:39



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Det kan jo blive spændende at følge med i fremtiden om det arbejde der blev udført kan blive belønnet, så jeg sætter mig her ved sidelinien med popkornene og venter...



.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lillemanden
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-06-2009 20:29
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 614
Tilmeldt: 15.06.09
 Status: Offline

Ja undskyld men jeg syntes dit svar lyder skadefrot, det er som om man fryder sig over andres uheld. Hvis ikke du er den der er blevet snydt i en handel med de mennesker der har haft nogle økonomiske problemer så syntes jeg du skal lade være med at være skadefro.


Men du har måske ikke prøvet at være ude i torvene økonomisk, det er ikke så sjovt, når man har lysten til at betale men har evnen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lindyras
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-06-2009 20:50
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

lillemanden.

Jeg tror ikke det er skadefro,men sinpel uvidenhed hvordan verden hænger sammen....

lindy
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-06-2009 03:38



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Nej, jeg fryder mig BESTEMT ikke over Claus var så uheldig at falde i kløerne på en mand, som her ovenfor bekendtgører at han er igang igen (jeg læser det som : har fået overtalt andre til at arbejde gratis) - så absolut INGEN skadefryd der, det kan jeg garantere...

Jeg har noget insiderviden som I ikke har, derfor er jeg nok lidt... lettere sarkastisk, ja...

Og jo lillemanden (mor) - som du ved har jeg været gået konkurs, men som du også ved betalte jeg hver en enkelt krone tilbage til mine kreditorer, selv om det betød at vi levede på en sten i over 10 år...





.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
må heller gi`en undskyldning Alt mellem himmel og jord 6 03-12-2012 15:15

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.52 sekunder | 100,764,369 Unikke besøg | jQ Blog