Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Manse er sgu skør eller hvad????
manse
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-03-2009 15:35

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Hej alle

Jeg er ked af, at udviklingen med hensyn til den glade Manse nu får et personligt præg. Jeg er ked af hvis jeg har trådt nogen over tæerne, for det har bestemt ikke været mine intentioner, men det er jo mange gange det der sker, når ærlighed kontra påtalt ærlighed kommer op til overfladen.

Jeg skal jo nok holde op med at udtale mig i fremtiden, for jeg får jo hele tiden tæsk for at fortælle om virkeligheden… Ja ham glade Manse er ikke glade Manse, men naive Manse.

Det der røre mig dybt er, at der er mennesker der kun har den mission her i livet. Dette er, at har man først fundet et offer, så skal dette offer bekæmpes med alt det skyts som kan fremskaffes. Det er bare en del. Jeg ikke gider deltage i.

Rinpoches indlæg er af sådan en beskaffenhed, at det går lige til hjertet, og det ikke første gang denne person laver indlæg som disse, men dette er åbenbart en opgave han nu har påtaget sig. Jeg tror ikke det er med egen hjælp, for det kræver en form intelligens og ikke som ovenstående indlæg giver udtryk for.

Det kan da godt være, at den glade Manse har nævnt en anden webside for meget, men dette er alene gjort af den grund, at jeg mener det er utilladeligt at smide folk ud af et offentlig forum, bare fordi man ikke kan lide dem, eller deres naive indlæg.

Da jeg så konstaterede, at så mange var ude efter yiindee, bare fordi han tilfældigvis har været med til, at sørge for at denne side kan bestå, ja så går den glade Manse i baglås, fordi uanset om yiendeeeeeeee eller John eller hvad pokker en ansvarlig hedder, så har de et ansvar som administratorer eller webside ejere. Dette uanset om den ene eller anden udtrykker sig på andre sider. Vi andre kødelige kan så bruge tid på noget andet. Nogen vil sige godt, men andre vil sige sikke noget gylle. Dette kan vi gøre fordi vi ikke oppebære dette ansvar. Jeg har dog konstateret at Yindee er sit ansvar voksen i denne her situation.

Ja den glade Manse vil nu dø i fred, og opstå på alle andre sider, som han altid har gjort under et andet navn, for det har han det nu godt med, så kan han jo sidde tilbagelænet og se hvad alle de andre idioter finder på… Dette er ment positivt for de fleste…..

Som Quick skrev, hvis der kun var 2 sider om Thailand, ja så var jeg nok alene nu, som glade Manse. Jeg må jo give ham ret, for der er jo nok ikke plads til en som mig, der ikke sidder på en bar og sutter øl og bardamer i sig hver dag… kun engang imellem… For det interessante for folk som rinpoche og bibob og John, og for den sags skyld mange andre, er ikke det virkelige liv, og hvad der røre sig i Thailand. Dette er jo kun for de få som er så åndsvage at leve herude. Nej det er, at nogen er blevet skudt. Øl priserne er steget. En farang er endnu engang blevet snydt af en thaipige og alt det andet som jeg mener er ligegyldigt, men som jeg mener der skal være plads til. Hver gang der kommer sandheder på bordet med hensyn til folks angreb, bliver disse personer pludselige målløse. Dette ord kan der jo berettes om i et andet sammehæng.

Sådan er det desværre ikke begge veje, så lad os dog for guds skyld holde det på det niveau som jeg lige har nævnt i forrige fremhævede afsnit, for så får vi jo det alle dejligt.

Jeg mener jo også det er imponerende, at et medlem her på siden uden at kende en, kan beskrive et syndrom, som helt klart er nyt for ham eller hende og pille indtag som en professionel, uden at have givet sig tid til at kende vedkommende. Det er virkelig en mand/kvinde med nosser eller andet på det rigtige sted, for vedkommende beviser jo hvad personen vil med et sådant indlæg.

Nej nu vil ham denne så tidligere glade Manse til at bruge den samme energi, som de førnævnte personer på, at genere så mange som mulig på så kort tid som mulig, om ikke andet så for at få kliktilskud flyttet til denne side. Denne her var egentlig ment som en joke, men jeg synes den er god og måske en mulighed.


Kan i alle have en god weekend, min bliver det….

Glade naive Manse… fremover ?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Webmaster
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-03-2009 16:47
Bruger avatar

Super Administrator

Antal indlæg: 83
Tilmeldt: 16.02.09
 Status: Offline

dette emne kører allerede i en anden tråd
så lad os lige holde os til den tråd

hilsen webmaster
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Danmark dejligt eller ??? Nyheder på dansk 1230 01-03-2024 11:52
Boganmeldelse: Globale sexarbejdere – de ved hvad de gør Film, bøger etc 2 11-02-2024 10:50
Skør bankgaranti Visa til Danmark 1 07-03-2023 12:28
Hvis du opholder dig i Pattaya.Husk altid dit pas eller en fotokopi Nyheder fra Pattaya 3 23-11-2022 09:17
Hvad snakker pigerne om? De fastboende 58 16-08-2022 07:31

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.15 sekunder | 97,879,296 Unikke besøg | jQ Blog